Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 6., hétfő

4 hónapos oltás


Abigél a múlt héten megkapta végre a 4 hónapos oltását (pedig holnap már 5 hónapos lesz) és a prevenar második részét. Szegénykém már akkor ordított, amikor a doktornő ráfújta neki a hideg fertőtlenítőt, aztán mindkét combjába kapott egy-egy szurit. Nagyon sírt! Annyira utálom ezeket az oltásos időszakokat, de persze ezek mind az ő egészségét szolgálják, és abszolút oltás párti vagyok...csak rossz, és sosem fogom megszokni. Adél is sajnálta, mert amikor hazaértünk (ő rá Mamóka vigyázott addig), akkor egyből odament hozzá, és puszit adott az orrára, pedig aludt éppen Abigél. Édes volt nagyon, ilyenkor látom, hogy szívből szereti őt, hiszen soha nem én mondom neki, hogy puszilgassa, babusgassa őt.

A mérlegeléstől kicsit féltem, mert múltkor ugye a doktornő lesoványozta Abigélt. Most 5420 grammot mértünk, és 64 cm-t. Azt mondta a doktornő, hogy nem túl sovány, és szép formás. Hálelúja, megnyugodtam! :)

Közben megjött a védőnő is, és kérdezte, hogy szopik-e még Abigél. Neki is elmondtam, hogy sajnos csak fejni tudok, de úgy azért kap anyatejet, és pótolnom kell alkalmanként tápszerrel. Majd hozzátettem, hogy bizony már kapott tegnap almapürét is. Erre a védőnő meghökkenve közölte, hogy "nem túl korai ez még"!! Mondtam, hogy szerintem nem, hiszen már mindjárt 5 hónapos és amúgy sem kizárólag anyatejen él.

A legviccessebb az volt, hogy amikor elfordulta védőnő, akkor a doktornő rám nézett és legyintett egyet, hogy ne foglalkozzak azzal, amit mondott. Majd megkérdezte, hogy "és ízlett neki"? Mondtam, hogy nagyon is.

Ha már itt tartunk, akkor hát essen szó erről is. Szóval Abigél úgy tűnik nagyon nyitott és szereti az ízeket. Az almát és már azóta barackot is kapott nagyon imádja. Amennyire nem jó evő tejből, ezeket annál jobban szereti. Képes megenni egy egész almát, vagy barackot. Persze egyelőre több jön kifelé egy-egy kanálnál, mint amennyi bent marad, és nem 5 perc egy etetés, de nyitja a száját és követeli az újabb falatokat. Én pedig örömmel adom, hiszen már úgysem tudom kizárólag anyetejjel etetni, akkor pedig miért is ne ehetne olyat, amit szívesen fogyaszt. Így napi egyszer kap most már gyümölcsöt is.

1 megjegyzés:

  1. Csengének is ízlik a gyümölcs, ő is barackos-almát kap, csak épp a szájnyitás megy nehezen :) Mosolyog a drágám, nyeli is, nem fintorog, csak a száját olyan kicsire nyitja :)

    VálaszTörlés