Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 6., hétfő

Unokatesós buli


Szombaton meghívtuk Rózsi mama testvérének, Piri néninek a lányait és az ő gyerekeiket hozzánk, mert tavaly ők szerveztek Sukoróra egy unokatesós találkát, így most visszahívtuk őket. Tavaly is nagyon jól éreztük magunkat velük, főleg a gyerekek, és az idei is remekül sikerült. Én persze már egész héten készülődtem, ablakot, függönyt mostam, nagybevásárlás, menüt próbáltam összeállítani stb. Mindent sikerült jól leszervezni, csak egy valamibe nem volt beleszólásunk, az időjárásba, és sajnos esett az eső. Csak délutánra állt el, akkor egyből ki is rajzottak a gyerekek a kertbe focizni.

Itt volt Piri néni és Józsi bácsi, Rózsi mama és Árpi papa, Erika és András a lányaikkal, Flórával és Lilivel, Ildikó a fiaival, Ábellel és Matyival és persze Bogiék. Összesen 19-en voltunk és javarészt beszorultunk a lakásba, de a kedvünket még az eső sem tudta elvenni. Már pénteken megfőztem a marhapörköltöt (életem első marhapörije volt és a vendégek szerint olyan finom volt, mintha bográcsban készült volna) és a gyerekeknek a bolognai szószt. Szombaton pedig a sajtos-csirkés tortát, valamint a nokedlit és a tésztát készítettem még el. Sütinek brownie-t sütöttem, Bogi hozott salátákat és tiramisut. Csirkét is hozott, de szegényt átvágták a boltban, és büdös volt, így azt kidobtuk. Mama pedig pogácsával készült.

A pörkölt elfogyott mind egy szálig, és a spagettit is szépen pusztították a gyerkőcök.



Adél kapott egy szuper gyurmás pónit, azóta is csak ezzel játszik, meg egy sapkát, ami pont olyan, amilyen sálat vettem neki. Jót nevettünk rajta. Meg egy Kisvakondos társasjátékot, amit én még nem tudtam megnézni, de remélem ma délután már lesz rá időnk. Abigél is kapott szép játékot, ő is sokat játszik vele, és csodaszép ruhákat is.

A gyerekek nagyon jól eljátszottak, két perc alatt miszlikre szedték a gyerekszobát, de hát ez ilyen, ilyenkor nem ez számít. Amint jó idő lett, egyből kimentek a kertbe, és hatalmas focibajnokságot rendeztek. Balázs szuper jól focizik már, minden labdára becsúszott, és a nagyok édesen terelgették a kicsiket, Adélt és Ádit. Mindig hagyták őket is labdához érni, gólt rúgni, nagyon helyesek voltak.




Mi pedig felnőttek, jókat tudtunk beszélgetni és örülni egymásnak. Kár, hogy csak ilyen ritkán tudjuk összehozni az ilyen találkákat.

Miután elmentek (este 6-kor) a vendégek, egy óra alatt rendet vágtunk, de Adélkám már nagyon készen volt, mivel nem aludt napközben, ezért egy hiszti is becsúszott. Nem díjazta, hogy pakolunk, rendet rakunk, takarítunk és nem vele játszunk. De aztán hamar lehiggadt és gyurmázott az új játékával.
Az összejövetel pont Rózsi mama névnapjára esett, így egyben Mamát is felköszöntöttük. BOLDOG NÉVNAPOT MAMA!

Este próbáltunk időben lefeküdni, mert másnap Árpinak futóversenye volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése