Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. augusztus 25., szerda

Ada duma



Apa pakolt: "Még a füleden is lóg."

Indultunk sétálni, ő tolta a játékbabakocsit Borival: "Jaj, Borikám, megijedtél az autótól?"

Ébredéskor: "Anya, egy légy zümmögött körülöttem, de már kiment, mert aranyos volt."

"Anya, te leszel most a főnökasszony."

Adélka, vegyünk fel egy bugyit! "Nem, hadd szellőzzön a puncim meg a lábam!"

Abigél beteg, sajnálod a Hugit? - kérdeztem. "Nem sajnálom. Egy kicsit sajnálom, nem nagyon." Akkor jó, mert akkor tudom, hogy szereted - mondtam. "Nagyon szeretem Abigélt!".

"Anya, nekem ekkora nagy puncim van!" - és széttárta a karjait oldalra.

Telefonáltam Apával és kérdeztem, hogy beszélsz Apával? "Nem, mert éppen homokozni indultam." - és ment a játszin a homokozóba.
Vászolyon sokat nyávogott, hisztizett Adél, ezért megkérdeztem, hogy mégis mi a baja, miért hisztizik ennyit? "Mert unatkozom" - jött a válasz.
Este lefekvéskor próbáltam melléfeküdni az ágyban, ezért kértem, hogy menjen arrébb. "Nagy a feneked?" - kérdezte megsemmisítően Adélkám.
Lucával kergetőztek: "Luca, állj meg! Nem értesz a szóból?"
Mamókáékhoz érkezve Lucáék éppen indultak haza. Kérdeztem Adélt, hogy kikísérjük Lucusékat? "Nem! Anya, te is kikíséred? De valaki foglalkozzon velem!"
"Abigél, kicserélem a pelusodat, ilyen jó nővérkéd vagyok."
"Anya, legjobb veled játszani!" - Jaj, de édes vagy! -feleltem. "Édes vagyok?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése