Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 18., vasárnap

Mei-Tei hordozó


A rugalmas hordozókendő után (amit újszülött kortól lehet használni) megvettem a gyönyörűséges Mei-Tei hordozót. Ezt 3 hónapos kortól lehet használni, de a hátunkra kötve még Adélt is elbírja. Abigélen még nem tudtam tesztelni, mert Adél rögtön lelkesen ugrándozott, hogy ő akarja kipróbálni. Neki nagyon tetszett, reméljük Abigélnek is tetszeni fog.

1 megjegyzés:

  1. Szia Ági!
    Na, én lettem a blog első követője, hurrá!!! Gyönyörűek a gyerekek!!! Mi is lelkes mei tai használók vagyunk :) A tietek liliputis? Csenge fél éves, én mostanában próbálom néha a hátamra is kötni... sokkal kényelmesebb. Jó volt benézni hozzátok.

    VálaszTörlés