Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 17., szombat

Hurrá nyaralunk!

Idén nyárra nem terveztünk külföldi nyaralást, hiszen Abigél még nagyon pici egy hosszú úthoz. Ezért Vászolyra mentünk egy hétre július első hetében. Szerencsére nagyon jó időnk volt, csak két napig volt felhősebb az ég, de ekkorra kirándulós programokat találtunk ki. Ellátogattunk a veszprémi állatkertbe, ami nagyon tetszett nekünk, sokkal nagyobb helyük van az állatoknak, mint Budapesten. Sajnos a Savanna részt már nem tudtuk megnézni, mert Adél már nagyon fáradt volt, hazafelé el is aludt az autóban, és már ott is jó pár hisztit kivert. De megnyugodtunk, amikor láttuk, hogy 1 óra környékén kivétel nélkül az összes gyerek hisztizett. :) Persze Adélt leginkább a játszóterek izgatták, nem is értem, hogy állatkertbe miért csinálnak játszóteret? Nagy kiszúrás ez a szülőkkel, mert egyből nem érdekli a gyerkőcöket az állatnézés... Abigél szinte az egészet végigaludta a babakocsiban, így neki nem sok emléke lesz ebből az egészből.

Sokat strandoltunk, ahol megettek minket a szúnyogok. Adélt nem lehetett leszedni a "forgóhintáról" (körhinta), pedig én már attól szédültem, hogy csak néztem.

A másik fő program Vászolyon a lovaglás és a "tambulinozás" volt. Adél imádja a lovakat, és persze az ugrálást is. Nagy harcok árán tudtuk ebédkor hazaterelni.

Voltunk kompozni is, amit már ugyan tavaly nyáron is átélhetett Adél, de szerintem nem emlékezett rá. Most annál nagyobb élvezettel ugrándozott a kompon és integetett a mellettünk elhaladó másik kompon utazóknak.

Abigél ismét nagyon jó kislány volt, Mama és Papa nem tudtak betelni vele, hogy mennyire jó gyerek, egy hangja sem volt, csak feküdt és mosolygott. Vászolyon sajnos nem igazán tudta gyakorolni a hasraforgást, mert nem volt hely, de ahogy haza értünk bepótolta az elvesztegetett időt, és azóta csak pörög a picilány. :)

Másik fontos dolog is Vászolyon történt. Adél már cumik nélkül érkezett a Balatonhoz, ugyanis a "kukásbácsik elvitték az összes cumit". Az első pár napban nehezen aludt Adél, de sírás a cumik miatt nem volt. Mostanra viszont már szerencsére nagyokat alszik a cumik nélkül is. Cserébe pedig a nagy "áldozatért" kapott tőlünk egy Barbie babát, az elsőt! Nagy volt az öröm!
Adél alig akart eljönni Vászolyról, sajnos gyorsan eltelt ez a hét is.