Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 19., hétfő

Adél aranyköpései

Az elmúlt hónapok legjobbjai:

A pónik után Adél hajába is raknom kellett hajgumit, majd nekiláttunk porszívózni. Én a naggyal, Adél a játékporszívóval. Amikor befejeztem odajött hozzám és mondta, hogy: Anya, a rózsaszín póni hajgumiját rakd a hajamba, mert az enyém tönkrement. Kérdeztem, hogy miért? Mert olyan sokat porszívóztam.


Az intersparba mentünk, Adél ült a bevásárló kocsiban, és meglátott egy szakállas bácsit: Szőrös bácsi nem tetszik. Persze mindezt jó hangosan. :)

Vacsora közben megszólalt: Szépen ettél kislányom.

Adél megkérdezte, hogy Anya, mi ez? Anyajegy – válaszoltam. Erre: Nem, Adajegy!

Csak viccelgek (viccelődök)

Betakarom Misi cicát, mert taknyos és megfázott, utána mehetsz fürdeni és alszani.

Boltosat játszott éppen: Kérek 3 liter eperet.

Még egy picit taknyos vagyok, sokat fújom az orrom és gyorsan meggyógyulok ettől a betegségtől.

Én szeretek csupakodni (nyalakodni)

Nekem is lesz kistesóm a pocakomban. Domos lesz a pocimban. Domi lesz a kisfiú és Lili lesz a kislány. Domi és Lili lesz a pocakomban.

Jól megtömtem a bendőmet!

Olyan éhes vagyok, hogy megeszem a bukósisakomat.

Anya, én vagyok a főnök.

Anya, ha leejtesz valamit, akkor azt szoktad mondani, hogy basszuskulcs.

Az állataival játszott: Nem fogadsz szót, mindjárt beváglak a szobádba.

Luca mondta: Gyere már Adél, fésülj meg. Ada: Most Kittát fésülöm, ne legyél türelmetlen. Megfésülöm és visszaadom anyádat.

Anya, ne csak pakoljál, figyeljél rám is!

Például ide teszem ezt a könyvet, egyébként jó helyen van itt.

Anya, ráteszem ezt a kupakot Abigél kopaszára (kopasz fejére).

Apa, pár napig mész dolgozni, utána maradj nálunk.

Boltban veszek gombont (bonbon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése