Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 27., csütörtök

Közös szülinapozás

Vasárnap Mamókáéknál tarottuk meg a nagy közös, összevont szülinapozást, azaz az én 30., Gréti 1, Kitta 32., és Árpikám 38. születésnapját. Plusz az én névnapomat. Adus és Abi amúgy is Mamókáéknál voltak ugye, a meglepi bulim miatt, így délután érkeztünk (alvás utánra időzítettünk) 3 felé. Adus már nagyon izgatott volt, hogy mikor jönnek már Kittusék. A nagyok kicsit "zaklatottak" voltak, mert Lucust is ébreszteni kellett és Adél is keveset aludt, mert fel volt dobva, így a szokottnál lassabban hangolódtak egymásra. Mamóka finom gulyáslevessel, és hallal, valamint oldalassal készült, majd átadtunk az ajándékokat. Adus most kapta meg Kittáéktól az elmaradt születésnapi ajándékát, egy hatalmas babát, amit azóta is nagy becsben tart. Én egy fantasztikus fotókönyvet kaptam anyuéktól és Kittától, amiben az elmúlt 30 évem van összefoglalva fotókkal és hozzászólásokkal együtt. Nagyon meghatódtam tőle, mert tudom, hogy sokat dolgoztak vele, és mert nagyon jó emlékeket ébresztett bennem. Itthon még többször átlapoztam és nagyon tetszik. Még sok szép virágot is kaptam, valamint egy csodás tortát, amin a kiskori és egy nagyobb kori :) fotóm volt egymás mellett. Nagyon klassz, és emlékezetes hétvégém volt, amit sosem fogok elfelejteni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése