Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 27., csütörtök

Meglepi buli

Szombatra Árpikám beígérte, hogy elvisz vacsizni és egyet bulizni, hogy megünnepeljük a 30. születésnapomat. Meg is beszéltük Mamókáékkal, hogy elmegyünk úszásra, majd ebéd után náluk is maradnak a csajok és csak másnap délután megyünk értük, hiszen úgyis akkor lesz a közös nagy szülinapozás. Így is lett, úsztunk, ebédeltünk, pihiztünk, majd elindultunk haza. Árpi feldobta azt az ötletet is, hogy menjünk egy squasholni, amit már nagyon régóta terveztünk. Szerencsére pálya is akadt, így 6-tól egy órát sportoltunk. Nagyon jól esett, már évek óta nem squasholtam...kellett is jó pár perc mire újra visszajöttek a régi mozdulatok. Persze Árpikám sokkal ügyesebb volt, mint én, de azért nem adtam könnyen magam. :)
Utána fürdés és készülődés. Kicsit furcsa elszólások voltak már az előző napokban és mindenki olyan furcsán viselkedett (senki nem akart velem beszélni), de így utólag már tudom, hogy senki nem akart lebukni, hogy Árpikám egy szuper klassz meglepi bulit szervezett nekem a barátaim társaságában. Amikor megérkeztünk a Jam Pub-ba nagyot lestem, már ott volt Kitta és Zsolti (nagyon örültem, hogy ők is eljöttek), Keri Szilvi és Józsi (akinek nagy hála, hogy a hangzavar ellenére tűrt-tűrt), Kuris Zsuzsi és Tomek, Viki és Peti, Simon Ági és a pocaklakó. Később még befutott Pipi is, és Emese, majd Varga Balázs és Erős Bálint is. Nagy meglepetés volt, hogy Vera barátnőm is eljött Székesfehérvárról, pedig sietnie kellett vissza szoptatni, és mégis megtette ezt a nagy utat.
Élő zenekar is volt, akik egyszer csak bemondták, hogy "Ágica ma ünnepli 30. születésnapját." - és elénekelték nekem a Happy Birthday-t. Közben pedig megérkezett tűzijáték kiséretében a fényképezőgép alakú torta. Hát meghatódottságomban el is pityeredtem, nagyon boldog voltam, hogy ilyen szerető férjem van, és ennyi sok kedves barátom és persze családtagjaim. Ajándék gyanánt pedig nagyon jó kis ötlet volt, hogy egy "álomgép kasszát" készítettek, amibe az álom fényképezőgépem kezdő részletét gyűjtötték össze. Jó kis ötlet volt! Mivel február közepén kezdem a régóta tervezett, de eddig halogatott fotósulit, ezért minden ennek a bűvkörében zajlott. Kittuséktól pedig egy eszméletlen ötletes csokrot kaptam, tele volt villanyégőkkel, mivel pont azon a héten mondtam Kittának, hogy "de égő, hogy 30 éves leszek". :)
Köszönöm drága férjemnek a sok szervezést, a családtagjaimnak és a barátaimnak, hogy eljöttek és velem együtt örültek. Íme a buli képekben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése