Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 21., péntek

Újra úsztunk

Hosszú kihagyás után (3 hónap) szerdán végre újra eljutottunk az usziba. Adél és Luca nagyon megörültek egymásnak, 10 percen keresztül körbe-körbe rohangáltak, sikitoztak, és ölelkeztek egymással. Ezt utána folytatták a vízben is, nagyon elemükben voltak. Adél úgy lubickolt, úgy ugrándozott a vízbe, mintha ki sem hagytunk volna egy alkalmat sem.

Abigél kicsit meg volt illetődve az elején, kicsit a szája is görbült néha, de aztán szuper jól belejött. Én úsztam Abival, Árpika Adéllal bohóckodott. Abit merítettem is, nagyon ügyes volt, nem sírt, sőt, ahogy levittem a vízbe kifújta a levegőt és bugyborékolt. Nagyon meglepődtem, hogy ilyen jól megy neki, hiszen eddig összesen talán 3-szor volt. Nem is nyelte a vizet, és szemmel láthatóan tetszett neki. És ami még külön öröm volt, hogy a végén a közös szaunázást is díjazta végre, pedig legutóbb még nagyon sírt tőle. Olyan jó volt újra az usziban, jó látni, ahogy élvezik a vízben létet, ez a legfontosabb. Megyünk most már megint, csak maradjunk egészségesek. Íme a képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése