Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 19., szerda

Ada duma

Néhány nemrégiben összegyűlt sziporkázás:

"Tilos senkinek sem bejönni!"

Vigyázz, mert meleg - szóltam ebéd közben, míg Adél a Bori babájával készült az evéshez: "Majd maximum Bori megfújja."

"Apa gyere már, mert elkésem az oviból. Lassú csiga vagy."

"Láttunk egy kutyát." - hol és mikor? "Valószínűleg valamikor." :-)

"De Anya, én csak jelmezbálba öltöztem, úgy akartalak megijeszteni. Nem kell félni."

"Nem nevetkéges."

Oviból hazafele kérdeztem: voltatok ma sétálni? "Nem. Ugyanis esett ma az eső!" - és mindezt hihetetlen kioktató stílusban. :)

Már itthon az ajtóban: Siess Adél mert nekem pisilnem kell! "Nekem legfőképpen kell pisilnem."

"Az a kérdésem, hogy nem tudom kivenni."

Rollerozás közben: "Felrakom mindkét lábam pihentetni, mert nagyon elfáradt az egyik lábam."

Apával egymás szavába vágva vitáztak, mert Adél nem akart menni aludni, Árpi pedig már nagyon küldte volna. :) "Apa, hadd fejezzem be a szavam!"

"Anya, elolvashatom ezt a haláli édes könyvet?"

Ruhavásálás közben: "Nézd Anya, milyen haláli édes kis ruha Abigéjnek!" :)

1 megjegyzés:

  1. Epzek aztán az igazi nagylányos dumák!édes pofa! Nekem is több ilyen kellene leírnom, mert csak rövid ideig jegyzem meg! puszi

    VálaszTörlés