Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. március 30., szerda

Abi kivizsgáláson

Hosszas várakozás után, és többször rákérdezést követően végre megkaptuk a zöld lámpát, hogy vihetjük Abigélt az I. számú Gyermekklinikára Arató András professzorhoz kivizsgálásra. A Szent László kórház gyerekintenzívjén dolgozó kedves ismerősünk ajánlott be hozzá. Én borzasztóan izgultam, féltem, hogy vajon mennyire viseli majd meg Abigélt a vérvétel, hiszen még most is tisztán emlékszem arra, amikor Adélt kellett vinnem a D-vitamin hiánya miatt vérvételre. Rémes volt, és hasonló szituációra próbáltam magam felkészíteni. Abigélt persze pont az alvásidejében kellett vinnünk, a professzor egyből fogadott minket, és kikérdezte az adatokat (születési súly, 6 hónapos, 9 hónapos és jelenlegi súly, meddig szopott kizárólag, hány cm, stb.). Egyből próbált minket megnyugtatni, hogy szerinte semmit nem fogunk találni, csupán ilyen alkat, hiszen én sem vagyok valami hatalmas. De azért lekísért minket a gasztroenterológiához, és megvizsgálta Abit, aki barátságos és kedves szemekkel tűrte egy hang nélkül. Nagyon tetszett is a professzornak, mondta, hogy nagyon szép kislány, és bár vékony, meg pici, nagyon arányos. Majd jött a vérvétel. Abi annyira ügyesen feküdt végig, nem kalimpált, nem rugdosott, alig kellett lefogni, csak a karját, a kézfejét, amiből vették a vért, a lábait és a másik karját egyáltalán nem. Persze sírt szegénykém, de inkább csak azért, mert lefogták a karját, és nagyon álmos is volt. A szájába adtam a cumit, és vérvétel közben majdnem el is aludt, csak eszébe jutott, hogy őt most lefogják, és inkább sírni akar. De nagyon hamar megnyugodott, és után visszamentünk a professzorhoz, ahol egy hang nélkül ült az ölemben, mint aki nem is egy vérvételről jött éppen. Másnap telefonáltam az eredménye miatt, abban mindent rendben találtak, de a lisztérzékenységet majd csak egy hét múlva tudjuk kizárni, addigra lesz eredmény. Bár a doki azt mondta, hogy szerinte az is negatív lesz, mert a vasa teljesen normális. Ebben bizakodunk, és akkor talán végre elhihetjük, hogy valóban csak ilyen alkat a mi kis törékeny porcelánbabánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése