Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. február 21., hétfő

Ada duma

"Nézdd Anya, megtaláltam az egeremet. Itt volt a legalja mélyén."

"A kisollómmal tuti, hogy el tudom vágni."

Adus, kell pisilni? - "Nem, hölgyem." :)

"Felfelé szívom a fikát."

Míg síelni voltunk, Adél Mamókáéknál volt és Kittus bőszen jegyezte az aranyköpéseket:
Mentek a játszótérre biciklivel: "Kemény csaj vagyok?" - kérdezte Kittustól.

Fésülte Kitta haját: "Ne mocorogj, mert nem tudok egyenes coffot csinálni."
"Alvás után már jön értem az Anyám."

Kitta mondta, hogy most már megy a Lucusért az oviba. Adél kérdezte, hogy miért? Kitta mondta, hogy azért, mert nem szereti a Lucus sem, ha későn megy érte. Erre Adél:
"Én is mindig nézem az ajtót, de sose az Anyám jön."

"Először hadd mondjam ki a szavaimat." (rettenetesen fel tudja húzni magát, ha közbeszólunk a mondandójába)

Mostanában sokat beszél az állatokról, és hogy azok mennyire barátságosak:
"A delfin békés állat? A bálna hátára rá lehet ülni?"

Kittussal beszélt telefonon: "Várjál, átveszem a másik fülemre, mert ez már beizzadt. Átvettem a másik fülemre, mert az már bemelegedett."

"Ha majd nagy leszek, lesz egy fiú, akivel összeházasodok."

2 megjegyzés:

  1. Hú, de aranyosakat mond Adus :) Csupa lányos téma :) Azért sokszor felismerem a te szavajárásodat benne ;)

    VálaszTörlés
  2. a telefonos aranyköpés vitte nálam a pálmát!!!!

    VálaszTörlés