Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. február 12., szombat

Maszkabál

Csütörtökön tartották az óvodában a farsangot, amit Adél már nagyon várt. Velem együtt. Én szerintem jobban izgultam, de azért ő is egészen izgatott volt, hiszen reggel már korán fel is ébredt. Egyfolytában azt mondogatta "titok, hogy minek öltözünk be". Míg sétáltunk az óvoda felé, elmagyaráztam, hogy ma már nem titok, csak eddig nem szabadott elárulni, hogy mindenkinek meglepetés legyen. Nos, ahogy beértünk, már kapásból 3 tündérrel találkoztunk szembe, így örültem, hogy nem ezt választottuk jelmeznek. Adélt felöltöztettem a Hófehérke jelmezbe (persze az almát otthon hagytam :( ) és már ment is a többiek közé. Volt ott még nyuszi, vadász, Micimackó és angyalka is. Adél persze megint a többiekkel volt elfoglalva, most éppen azon volt kiakadva, hogy neki miért nincs olyan varázspálcája, mint a többi tündérnek. Nem igazán fogta fel, hogy egy Hófehérkének semmi szüksége varázspálcára, csak azért is mondta a magáét, hogy neki bizony kell olyan varázspálca. Hajni óvonéni kifestette a saját és a gyerekek arcát festékkel (Adus is kapott egy szép piros ajkat), és amint beléptünk az oviba, egyből magcsapta az orrunkat a finom fánk illat. Mi is vittünk süteményt, még előző este Adussal készítettünk pöttyöske sütit. El is fogyott mind, ízlett a kis ovistársaknak. Délután, amikor mentem Adélért megint rajtuk volt a jelmez, nagyon aranyosak voltak benne, látszott, hogy élvezték nagyon. Jó kis napjuk volt, Adél boldogan sétált haza és közölte útközben, hogy ő bizony jövőre tündér akar lenni. - Mi más?! :)

(Ő Zsófi, Adél legjobb barátja az oviban. -persze ő is tündér volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése