Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. október 31., vasárnap

Adus dumál

Járókában játszottak Abigéllel: "Kibukizott." - de hát nem is bukott. "De átfordítom, nehogy esetleg kibukizzon."

"Tessék Abigél, örömmel odaadom."

"Meghúzom és nagy örömmel odamegy." (felhúzhatós vonat)

Reggel mondom neki, hogy gyere, nézzük mega TV-t, mert 7vége van, meglátjuk milyen mese van. "Lehet, hogy mázlim lesz és lesz mese."

Búgócsigáján indián gyerekek vannak, és az egyiket egy oszlophoz kötözik a többiek. "Nézd, megkeresztelték!" - nem kicsim, az meg van kötözve. "Bánatos." (szomorú) :)

Mamókáéknál aludtunk, az emeleten akartam aludni a két lánnyal és éppen ágyaztam. De Adél új ötlettel állt elő: "inkább lent aludjunk" - de reggel Papókával korán kelünk és nem fogsz tudni aludni és nyűgös leszel (mondta Mamóka). "Látod, nem szólok egy szót sem." - de nem fogsz tudni jól aludni. "De látod, így fogok aludni." és becsukta a szemét, a kezeivel pedig még el is takarta (csak, hogy hatásosabb legyen). Nagyot nevettünk Mamókával. Erre megszólalt: "Anya, rajtam nevetsz?" Majd elkezdtem összepakolni, és némi szájhúzás mellett úgy döntöttem, hogy akkor aludjunk lent. Adus megkérdezte: "Megoldjuk Anya?"

Az ágyban pedig éppen rá akarta venni Papókát, hogy meséljen neki. "De fejből meséljél."

Másnap kint az ajtó előtt akart krétával rajzolni a betonra: "Anya, rajzolok neked egy rajzolmányt."

Mandarint pucoltunk, és Adél egyedül akarta hámozni. "Anya, nézd, már egészen jól haladunk."

"Balázsnak kiestek a tejfogai. Nagyon jót nevettem rajta. Ha majd én is nagylány leszek, nekem is kiesnek a tejfogaim, jó vicces lesz." - egyébként pedig nem is látta még Balázst fog nélkül, csak az apja mesélte neki. :)

Apjával beszélgetett: Adus, délután elmenjünk túrázni? "Igen." -és hova menjünk? "Az almafához." (Normafa) :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése