Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. augusztus 27., szombat

Abigél motoros balesete

Múlt hétvégén ismét Vászolyon voltunk. Eléggé esemény dúsra sikeredett, sajnos. Abigél triplázott, ugyanis kétszer úgy eltűnt (direkt), hogy senki sem találta őt, hiába kiabáltunk, ő direkt csendben elbújt, ezért rövid időn belül két infarktusom is volt. Egyszer az emeletre szökött fel teljesen egyedül (míg én hajat mostam, és András vigyázott rá), másodszor pedig a strandon, míg én a wc-re mentem és Adélt próbálta őt felügyelni.

Másnap pedig felült az Adél motorjára, amiről még nem ér le a lába, és nekilódult a lejtőn lefelé, Mama pedig már nem érte utol, majd bumm, elesett a motorral. Én mindeközben a konyhában vacsorát próbáltam készíteni, majd Bogi szólt, hogy jöjjek, mert Abigél elesett a motorral. Mire kiértem már ömlött a szájából a vér, és a felső ajka háromszorosára dagadt. Nagyon sírt, vígasztalhatatlanul. Többször megnyugodott, majd újra keservesen zokogni kezdett. Nagy nehezen tudtam megnézni, hogy mi is történhetett a szájával, én akkor úgy láttam, hogy letört neki a felső egyes foga. Csak úgy tudott elaludni, hogy fájdalomcsillapított kellett neki adnom, de így legalább reggelig nyugodtan aludt.
Két nap múlva elvittük a fogorvoshoz, aki mondta, hogy úgy látja nem letört a fog, hanem visszacsúszott az ínybe. Ez sajnos a rosszabb dolog, mivel így sérülhetett a vasfog csíra is...ezt viszont majd csak kb. 5 év múlva tudjuk meg, ha kibújik a vasfoga. Ha szürkés lesz, akkor sajnos sérült. Egyébként, hogy mennyire Kos ez a kis bitang, másnap reggel már ráült a motorjára és ment vele. Én viszont vele együtt zokogtam este, így a tűzijáték kimaradt és őriztem a nyugtalan álmát szegény kis bogárkámnak. Jól ránk ijesztett, de mivel ilyen kis vaddisznó a lelkem ezért azt hiszem készülhetünk a további balesetekre is. Rendszeres látogatói leszünk a fogorvosnak, és az ügyeletnek valószínüleg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése