Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. június 19., vasárnap

Adél első mozizása

Pénteken kitaláltuk, hogy másnap menjünk el megnézni a Bogyó és Babóca 13 új mese című mozifilmet Adussal. Mivel Abi még túl pici hozzá, ezért úgy szerveztük, hogy ameddig mi mozizunk, addig a hugi Mamókáékkal elmegy a Népligetbe, mert valami nagy rendezvény lesz. Reggel még elmentünk úszni is, ahol Adél megint meglepett minket, teljesen magától elkezdett szépen gyorsban úszni. Pedig mostanában főleg csak ugrándozott a vízbe az úszások alkalmával, én meg nem erőltettem, mert a sok betegség miatt sokat kihagytunk. Ebéd után kimaradt az alvás, inkább Lucussal viháncoltak, majd délután elindultak Mamókáék a Népligetbe, mi pedig a Corvin moziba.

Kicsit hamarabb érkeztünk, hogy átvegyük az előzőleg lefoglalt jegyeket (persze alaptalan volt a félelmem, hogy nem lesz hely, alig voltak, de nem akartam kockáztatni). Míg várakoztunk elmentünk egyet még fagyizni. Adélnak felvázoltam fagyizás közben, hogy sötét lesz a moziban, és bizony kicsit hangos is. Kicsit el is kezdett félni Adél, de inkább fel akartam őt készíteni, mint sem ott döbbenjen meg és kezdjen el parádézni. Természetesen vettünk pattogatott kukoricát, és nagy izgalommal vártuk a film kezdetét. Adus nagyon élvezte, folyamatosan majszolta a kukoricát, és minden egyes rész végén megkérdezt, hogy lesz még? A végén már együtt számoltunk vissza, hogy még hány rész van hátra.

Mozizás után pedig siettünk hugiért, aki vígan elvolt nélkülünk, és Adél még ment egy-két körjátékon. Persze nagy hiszti is volt a fáradtság miatt, kicsit sok élmény érte Adélt egy nap alatt. Viszont este lefekvéskor nem volt probléma. Míg odamentem Abihoz, hogy megsimogassam (mert felsírt), addig Adél 2 perc alatt egy hang nélkül elaludt. Így egészen gyors altatás volt a mai. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése