Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2013. január 13., vasárnap

Télapó_2012

Idén is nagy izgalommal vártuk a Télapót, és nagyon emlékezetesre is sikerült. Történt ugyanis, hogy a mi kis cumifüggő Abigélünk 5-én este beletette a cumikáit a télapós zokniba, és bizony reggelre a Télapó elvitte őket, és helyette egy szuper úszós barbie-t hozott neki. Nagyon féltünk, hogy mi lesz, hiszen Abi különösen ragaszkodott a cumikhoz, szinte egész nap nem lehetett a szájából kivenni. Árpi aggódott is, és nem rajongott az ötletért, de én úgy gondoltam, hogy egy próbát megér. És lám, megint pozitívan kellett csalódnunk a kislányunkban, ugyanis semmi, de semmi sírás nem volt azóta a cumikért, gyönyörűen elvan nélkülük, alszik ugyanúgy, nem ébred fel miatta éjjel. Sőt, még egy-két nappal Mikulás után viccelődött is, az esti lefekvéskor kérdezte, hogy "ammám, ümmm?". Ez azt jelenti, hogy hol a cumim és a macikendőm. Mi teljesen lefagytunk, mire ő ránk nézett, és nagy vigyorral az arcán közölte, hogy "csak físzeltem", azaza csak vicceltem. :-) Nagyot nevettünk mindannyian. Szóval nagyon büszkék vagyunk Abira, amiért ilyen nagylányosan viselkedett. Pedig a bölcsiben sok kis pajtásának lóg egész nap a cumi a szájába, és ő mégsem panaszkodik, hogy hiányzik neki.

Voltunk Télapó ünnepségen a bölcsiben, eljött oda Adus is, Apa is, én fotóztam sokat, és Abi persze kis félőske, így csak Apa nyakából volt hajlandó átvenni az ajándék csomagot a Télapótól.
 Természetesen cica lett, mint a jele is...





Aznap du. az oviba is ellátogatott a Télapó. Adusék gyönyörű műsorral készültek, sok-sok verset (egyik másik igazán hosszú is volt már), dalt adtak elő.




És Apa munkahelyére is jött a Télapó...




A mi Télapónktól pedig kapta egy-egy plüss lovacskát, amit Patkónak és Citromnak neveztek el a csajok :-) , Barbie ruhákat, és Kolozsvári Judit is meglátogatott minket aznap, aki szintén egy halom játékkal érkezett, aminek nagyon örültek a lányok (sok társast kaptak).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése