Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. június 4., hétfő

Ovis kirándulás

Gyereknapi ovis kiránduláson is voltunk két hete, a Margitszigetre mentünk, és szerencsére tudtunk kirándulni, ugyanis eléggé esős napok voltak éppen akkor, és a B verzió a Mezőgazdasági Múzeum lett volna...de így legalább a szabadban tudtak rohangálni a gyerekek. Ott találkoztunk a zenélő szőkőkútnál mindenkivel, először az állatokhoz mentünk, ahol elég sok időt eltölttünk, mert minden gyerek megetette a lovakat, és még lovagolni is akartak egy kört. Persze Adél és Abi sem hagyhatták ki. :)
Nekem nagyon fárasztó volt, mert egyedül mentem a két gyerekkel, és Abigél konkrétan 3 órán keresztül kellett a kezemben cipelnem. Nem tudom mikor fogja ezt a kellemetlen szokását elhagyni, hogy a lábán nem hajlandó közlekedni. :(
Az állatsimogatás után kimentünk a nagyrétre, ahol családi, közös játékok, mókázás volt. Sajnos Abi kezdett nagyon fáradni, ekkor már 1 óra volt, és mivel az ég is elkezdett dörögni, szedtük a sátorfánkat, és gyors iramban, nyakamban Abival, magam után húzva Adélt próbáltunk a sziget közepéről a Pesti rakparton álló autónkig eljutni megázás nélkül. Egész jól sikerült, de én délután már mozdulni sem bírtam a fáradtságtól. Képeket sajnos nem tudtam készíteni, csak a telefonommal, túl sok lett volna a két gyerek mellé még a fényképező is.

3 megjegyzés:

  1. Szia, ilyen esetekben megváltás egy csatos hordozó - csak hátradobod a gyereket, és sokkal kényelmesebb vinni ;)

    VálaszTörlés