Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. június 4., hétfő

Gyereksziget

Vasárnap délelőtt elmentünk bringázni a lányokkal, ami nem sikerült túl jól, mert ugye ők hátul ültek a bicajunkon, és azt játszották, hogy amikor egymás mellé értünk, akkor megfogták egymás kezét. Nos az egyik ilyenből egy óriásit tanyáltunk Abival, mert elhúztak engem. Abiról lerepült az a sz...r bukósisak (muszáj vennünk egy jobbat), és ugyan az ülésből nem esett ki, de beütötte picit a fejét, és lehorzsolta az alkarját. Úgy sírt szegény, és aztán Adél is rákezdett, mert ő megijedt. Mondta is utána, hogy "nagyon kétségbeestem, ezért sírtam", és hogy "még jó, hogy nem én estem el". :)

A nagy izgalmak után ebédeltünk, és aludtunk egy jót, majd délután kimentünk a Hajógyári szigetre, mivel elkezdődtek a Gyerekszigetes hétvégék. Ingyenes gyerekprogramok vannak 5-6 hétig minden hétvégén. Sajnos elég későn érkeztünk, mert sokáig aludtak a lányok, de azért egy-két dolgot kipróbáltak. Ott voltak Hangáék, és Gergőék is Zsófival, Erikkel és a kis pici Vincével. Utána még felmentünk Hangiékhoz, ahonnan 8-kor indultunk haza, jó későn volt megint ágybamenetel.


 Fogják egymás kezét.

 Itt is. ♥
 cukik!

 Erik

 Hanga pókozik.


 Vince



 Könyöke alatt még a délelőtti sérülés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése