Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2011. december 28., szerda

Halász Judit koncert

A régi Gézengúzos ovinkból szólt Erika (a vezető), hogy még van 3 szabad jegyük a Halász Judit koncertre. Mivel Adél éppen lábadozóban volt egy elég durva kötőhártya gyulladásból, ezért nem volt oviban, de már javult, ezért elmentünk a koncertre. A 11. kerületi művelődési házban volt, villamossal mentünk, és Adél borzalmasan élvezte. Főleg azért, mert szinte az összes barátnője eljött, akik már mind elmentek nagyoviba. Olyan jó év volt a tavalyi, mindenki úgy jön vissza ebbe a magánoviba, mintha haza jönne. Adus végig tombolta, ordította, tapsolta a koncertet, teljesen átszelleműlten nézte, hallgatta. Abit nem annyira kötötte le, őt egy kis ropival kellett "fegyelmeznem", és már nyugdton volt ő is. Amikor visszaértünk az oviba Adél kitalálta, hogy ott szeretne maradni ebédre, és aludni is, mivel a többi régi barátnő is ott maradt. Nem ellenkeztem, de amikor Abival indulni akartunk, akkor ő határozottan rázta a fejét, ott akart maradni. Kérdeztem tőle, hogy itt maradsz? Bólogatott. Majd kérdeztem, hogy itt is alszol Adéllal? Ismét bólogatott. Fogta a macikendőjét, a cumiját, kézenfogták egymást Adussal és bevonultak az alvószobába. Egy idegen óvó néni volt (aki idén érkezett), de ez sem zavarta az én lányaimat, mert simán elaludtak. Egy darabig az előszobában vártam, mert nem hittem, hogy Abi elalszik ott, de mivel nagy csend volt hazamentem. Erika mondta, hogy ha bármi van csörögnek rám, úgyis egy percre lakunk. Hát nem hívtak, így 4 körül mentem értük, Abi már ébren volt, uzsonnázott a többi ovissal, Adél pedig még akkor is aludt. Mesélték, hogy Abi abban a percben elaludt, ahogy a matracra fektették, és semmi gond nem volt vele. Úgy meglepődtem, hogy el sem akartam hinni. Remélem a bölcsibe való beszokás is ilyen simán megy majd nála. Bár most biztos sokat számított, hogy már ismerte a helyet, és hogy Adél ott volt vele.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése