Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 21., vasárnap

Búcsúzunk Tőled

2010. november 20-án, 11 óra 30 perckor Zoli - édesanyám öccse - hosszú küzdelem és fájdalom után 54 évesen örökre itt hagyott bennünket. Élete utolsó estéjén még vele lehettem, utolsó mondatát sosem felejtem: "Rég nem volt ilyen szép napom!"

Emléked örökké él szívünkben! Nyugodj békében Zoli, már szüleid kezét foghadot!

„Jézus mondja: Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is él; és aki él, és hisz énbennem, az nem hal meg soha.”
János evangéliuma 11. rész 25-26. vers

Ha emlegettek köztetek leszek
De fáj ha látom könnyetek
Ha rám gondoltok mosolyogjatok
Mert én már Istennél vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése