Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 23., kedd

Ada duma

A búgócsigáján indián gyerekek vannak, és az egyiket egy oszlophoz kötözik a többiek. "Nézd Anya, megkeresztelték." - nem, az meg van kötözve. "Bánatos." (szomorú)

Palacsintát készítettünk és Adél töltötte meg őket. "Nevezhetjük csokinak is, de az a szép válasz, hogy nutella."

Abigél állapotáról érdeklődtek telefonon Mamáék, és Adél beszámolt róla: "Abigél hörcsög." (szörcsög) :)

Apa elment sportolni: "Jót tesz az izmainak. Én ilyen erős vagyok. Apa meg nagyobban."

Mostanában sokat lapozgatja a könyveit és mesél nekünk: "Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Piroska és a farkas ebben az életben."

Az autóban: "Apa, bekötötted magad? Úgy látom nem." :)

WC-zni mentek az Apjával: "Apa menjél ki, úgy jöbben jön."

Rajzolgatott egy lapra: "Látod, egy háromszéklábat rajzoltam." (egyszervolt.hu-n van egy ének, ami a háromszéklábról szól :) )

Abigél sírt. "Biztos éhes." - nem, meg akartam etetni, de sírva fakadt. "Zokon vette?"

Rajzolni készültünk a kisasztalánál: "Anya, hozz magadnak egy sámlit, mit szólsz?"

Játszás közben: "Na, ezt gyorsan kivégeztem. Így ni, és már kezdődhet is a lakoma."

WC-n: "Apa, csukd be az ajtót, mindjárt jön a kaka, arra várakozom."

Ebédeltünk, Abi a gyerekszobában játszott és odanézett Adél, majd így szólt: "Hugikám, akkor mi a helyzet? Mit művészkedsz?"

Amikor hazaérünk mindig mondom Adélnak, hogy Anya megy előre az ajtónál, mert ki kell kapcsolnom a riasztót. "Anna, Peti és Gergő nem fogadtak szót és berohantak a lakásba, pedig Anya még nem kapcsolta ki a riasztót." (Az Anna, Peti és Gergő mesében az Én leszek az első című mesében rohannak be a gyerekek az ajtón.)

Abit visszaemelte a parkettáról a szőnyegre. Köszi drágám. -mondtam. "Szivi Anya. Ide kérem a kisasszonyt. Nem tudsz arra fordulni cicám. Odaadom ezt a játékot, imádod ezt. Simogassalak? Kinyitom neked ezt a könyvet, ezt akarod? Hol is tarottunk?" - ezt mind Abigélnek mondta.

Mindig emelgeti a hugit és meg nem szeretem, és szólok, hogy ne emelgesse, mert sérvet kap: "Csak gyorsan átemelem Abit. De szerencsére nem kaptam sérvet."

Ádikával beszélt telefonon: "Én még kicsit beteg vagyok. Te nagyon? És kifújod rendesen az orrod? Egyedül? Én meg most vettem be a Nojmafojt."

Fürdéskor a haját is mostuk és a fülei is vízben voltak, míg áztattuk a haját. Erre megszólalt nekem: "Nem hangom a hallod." :)

Újra mesekönyv lapozgatás közben: "Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy hőscincér, úgy hívták, hogy szarvasbogár."

Abigélt pelenkáztam és rászóltam, mert állandóan átfordul a hasára. A másik szóbából megszólalt Adus: "Már hihetetlen ez a csaj."

Abi nézett Adélra nagy szemekkel: "Úgy csodálkozik, hgoy még a szeme is elkonyult." - az mit jelent? "Hát, hogy nono-zik."

1 megjegyzés: