Így növekedünk

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickersLilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

2012. május 3., csütörtök

Pecázás és új ágy

Mivel én a hosszú hétvége első 3 napját Somogyfajszon töltöttem a természetfotós gyakorlat miatt, ezért Árpi maradt itthon a gyerekekkel. Csak, hogy ne legyen könnyű dolga, még a lányok új emeletes ágya is szombaton érkezett meg, szegénykének így volt sok dolga.


Az ágyat fel sem tudták a lányok avatni, csak amikor kedden hazaértünk, és rendet raktunk, utána. Szétszedtük a kiságyat, átrendeztük a szobát. Este már ezen aludtak. Az ágyat én terveztem, nekünk nagyon tetszik, a lányok is élvezik, csak még Abit nehéz rávennünk, hogy alváskor maradjon az ágyon. Imád elrohanni, ezt-azt még igazgatni, így hát egyelőre mellé kell feküdnünk. Emlékszem, Adéllal is így volt annó, bár ő nem ficánkolt, csak kérte, hogy feküdjünk mellé. Így most ez jár a kistesónak is. :)

Szombat délután már lementek Árpiék Vászolyra, én pedig vasárnap délután csatlakoztam, mivel Somogyfajsz közel van Szántódhoz, ezért simán átkompoztam. Gyönyörű idő volt, ezért lementünk csónakázni is, ahol Adélék is megpróbáltak kicsit horgászni, az orsót tekerni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése